Rejestry, Archiwa i Ewidencje

   NAZWA REJESTRU                               MIEJSCE PROWADZENIA REJESTRU

1. Rejestr uchwał Rady Miejskiej w Kcyni – Referat Organizacyjny i Obsługi Mieszkańców

2. Rejestr jednostek organizacyjnych – Referat Organizacyjny i Obsługi Mieszkańców

3. Rejestr interpelacji radnych – Referat Organizacyjny i Obsługi Mieszkańców

4. Rejestr zarządzeń Burmistrza Kcyni – Sekretarz Gminy

5. Rejestr skarg i wniosków  – Urząd Stanu Cywilnego

6. Rejestr wydanych upoważnień i pełnomocnictw – Referat Organizacyjny i Obsługi Mieszkańców

7. Rejestr wyborców – Referat Organizacyjny i Obsługi Mieszkańców

8. Ewidencja ludności – Referat Organizacyjny i Obsługi Mieszkańców

9. Księgi Urzędu Stanu Cywilnego – Urząd Stanu Cywilnego

10. Ewidencja działalności gospodarczej – Referat Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Gospodarki Nieruchomościami

11. Rejestr miejscowych planów zagospodarowania  przestrzennego – Referat Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej

12. Rejestr decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu  – Referat Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej

13. Ewidencja podatników  – Referat Finansowo-Budżetowy

14. Rejestr Działalności Regulowanej  – Referat Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Gospodarki Nieruchomościami

15. Rejestr zezwoleń na wywóz nieczystości ciekłych – Referat Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Gospodarki Nieruchomościami

16. Rejestr Instytucji Kultury – Referat Edukacji, Promocji, Sportu i Kultury

17. Rejestr Żłobków i Klubów Dziecięcych  https://empatia.mpips.gov.pl/dla-swiadczeniobiorcow/rodzina/d3/rejestr-zlobkow-i-klubow

18. Rejestr niepublicznych szkół, przedszkoli i innych placówek oświatowych

Informacje

Rejestr zmian

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>