Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Dofinansowanie kosztów młodocianych pracowników - wnioski dla przedsiębiorców ubiegających się o zwrot kosztów dofinansowania młodocianych pracowników

Wydział:
Referat Edukacji, Promocji, Sportu i Kultury
Termin załatwienia:
do 30 dni
Osoba kontaktowa:
Justyna Makarewicz
Miejsce załatwienia:
Urząd Miejski Sekretariat pokój 103
Telefon kontaktowy:
52 589 37 20
Miejsce odbioru:
Urząd Miejski Sekretariat pokój 103
Wymagane dokumenty:
Kopia umowy o pracę z młodocianym
Opłaty:
brak
Tryb odwoławczy:
nie ma
Uwagi:
brak
Podstawa prawna:
Na podstawie § 3a Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie przygotowania zawodowego młodocianych i ich wynagradzania (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2010 ze zm.) pracodawca jest zobowiązany zawiadomić Burmistrza Kcyni, ul. Rynek 23, 89-240 Kcynia o zawarciu umowy o pracę w celu przygotowania zawodowego z młodocianym pracownikiem (wg wzoru zawiadomienia, stanowiącego załącznik nr 1). O zmianie adresu zamieszkania młodocianego pracodawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Burmistrza Kcyni.

Zgłoszenie zawarcia umowy z młodocianym pracownikiem

DOCXII.zawiadomienie-o-zawarciu-umowy.docx (12,69KB)
 

Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej

„Rozbudowa i modernizacja Systemu Regionalnego Biuletynu Informacji Publicznej Województwa Kujawsko-Pomorskiego” realizowana w ramach Projektu „Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0", współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 i ze środków budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego