- Menu przedmiotowe
- Procedury załatwiania spraw
Wydanie zaświadczenia z rejestru mieszkańców, rejestru zamieszkania cudzoziemców
2. Wniosek o wydanie zaświadczenia
3. Dowód uiszczenia opłaty skarbowej.
4. Tytuł prawny do lokalu – w oryginale, do wglądu (w przypadku uzyskiwania informacji o ilości osób osobach zameldowanych w lokalu lub braku zameldowania osób w lokalu).
Wniosek składa się osobiście lub przez pełnomocnika legitymującego się pełnomocnictwem udzielonym w formie, o której mowa w art. 33 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2016 poz. 23) po okazaniu przez pełnomocnika do wglądu jego dowodu osobistego lub ważnego paszportu.
Wniosek można złożyć w formie pisemnej lub w formie dokumentu elektronicznego przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
Dane osoby zmarłej niezbędne do sporządzenia aktu poświadczenia dziedziczenia uzyskuje się bezpłatnie po złożeniu wniosku o udostępnienie danych
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity : Dz.U. z 2016 r. poz. 23 ze zm.).
Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (t.j., Dz. U. z 2016 r. poz. 722)
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1827)
klauzula-RODO.pdf (416,37KB)
Wniosek-o-wydanie-zaświadczenia-z-akt-ewidencji-ludności.pdf (96,88KB)